A fejlődés drága – Mikor és hogyan emeljünk árat?

A szolgáltatóipar egyik legérzékenyebb pontja az ár. Ez alól a műkörmös sem kivétel. Nagy dilemma az árkialakítás annak a szakembernek, aki frissen kikerült a padból és most kezd el dolgozni, hiszen mérlegelnie kell mennyit ér a tudása. Vagy vegyük azt a példát, amikor valaki már hosszú ideje a szakmában dolgozik, de régóta nem változtatott az árain, mert bizonytalan az áremelést illetően. Ilyenkor felmerül a kérdés: hogyan és mikor emeljünk árat?

Abban az esetben, ha elhatároztuk, hogy árat emelünk a szalonunkban, akkor azt a vendégkörünk megóvása érdekében nagyon körültekintően tegyük. Ebben a helyzetben kiemelkedően fontos a kommunikáció a vendégek árérzékenysége miatt. Ezalatt azt értem, hogy ne akkor érje a vendéget villámcsapásként, hogy többet fizet egy töltésért, amikor ott jár nálunk és befejeztük a munkát, hanem ügyeljünk arra, hogy jó előre tájékoztassuk őt az áremelésünk tényéről. Ez két szempontból is kedvező lehet ránk nézve: először is éreztetjük vele mennyire fontos számunkra, másodsorban pedig az időben megfelelő tájékoztatással értékeljük a hűségét, amiért minket választ.

Szerző: Mikó Krisztina

A teljes cikket a Körömzápor magazin 2017. február-márciusi lapszámában olvashatod!